ads
دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Cyberpunk 2077  

 

بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط شرکت بازیسازی سی‌دی پروجکت رد توسعه یافته و در دسامبر ۲۰۲۰، برای ویندوز، گوگل استادیا و کنسول‌های پلی ‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد، و قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس عرضه شود.

بازی Cyberpunk 2077 برگرفته از فرنچایز سایبرپانک است و داستان آن در پادآرمان‌شهر نایت سیتی، جهانی باز که از ۶ منطقه مشخص تشکیل شده‌است اتفاق می‌افتد. در این بازی که از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود، بازیکن کنترل یک فرد مزدور با عنوان V را در دست خواهد داشت که می‌تواند با کسب تجربه در سه کلاس مهارت کسب کند. بازی Cyberpunk 2077 توسط مگ بازی تست شده و بدون مشکل است. آپدیت 1.06 اضافه شد. نسخه فیت گرل بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ Cyberpunk 2077 با استفاده از موتور بازی ردانجین ۴ و تیمی متشکل از ۵۰۰ نفر ساخته می‌شود، تعدادی بیش از عنوان قبلی این استودیو، ویچر ۳: شکار وحشیانه (۲۰۱۵). بازی قرار بود در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شود ولی سازنده بازی طی بیانیه ای در توییتر، تاریخ انتشار را تا ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۰ آذر ۱۳۹۹) عقب انداخت. بدین ترتیب بازی در جوایز بازی ۲۰۲۰ حضور نخواهد داشت.

  تصاویر بازی Cyberpunk 2077 :   سایبرپانک ۲۰۷۷ طبق بازبینی کلی سایت متاکریتیک با واکنش‌های بسیار مثبتی در بخش هایی از سوی منتقدان همراه بود و در نسخه کامپیوتر با میانگین امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ بر اساس ۷۸ نقد قرار دارد. بیشتر موارد مثبت به داستان بسیار خوب و عمیق بازی و همچنین اتمسفر و فضای بسیار خوب در دنیای بازی اعلام شد. سیستم رانندگی در بازی بسیار نوین و موفق بوده به طوری که استرس و هیجان را می توان در فضای رانندگی بازی مشاهده کرد.ا ما در نسخه های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان این بازی واکنش های منفی را داشت که بیشتر آن مربوط به وجود اشکال گرافیکی در این دو نسخه بوده است.   بازی پیشنهادی : دانلود GTA V | بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

  به دلیل عملکرد ضعیف Cyberpunk 2077 در این دو نسخه شرکت سی دی پراجکت رد مجبور به عذرخواهی از کاربران شد و اعلام کرد هر کاربری که ناراضی است می تواند این بازی را پس دهد. بسیاری از کاربران که بازی را به تحت عنوان پیش خرید تهیه کرده بودند نیز بازی را پس دادند. شرکت سونی هم به طور رسمی در ۱۷ دسامبر اعلام کرد به دلیل عملکرد ضعیف بازی بر روی نسخه پلی استیشن ۴ این بازی از لیست بازی های فروشگاه پلی استیشن حذف می شود.نیویورک تایمز این بازی را بزرگترین فاجعه در صنعت بازی دانست و اعلام کرد شرکت سی دی پراجکت رد نتوانست انتظارات را بر آورده کند، برای دانلود بازی Cybrrpunk 2077 به قسمت لینک دانلود بروید، این ورژن دارای کرک معتبر و فشرده است. بزن بریم! دانلود بازی Sniper: Ghost Warrior – Gold Edition - اسنایپر گوست واریور برای کامپیوتر

 

*********** از زیر دانلود کنید ...................

 

**** دانلود بازی Cyberpunk 2077 با لینک مستقیم از اینجا ****

دانلود GTA V | بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

دانلود GTA V | بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

دانلود بازی Grand Theft Auto V به صورت کاملا فشرده

دانلود GTA V – جی تی آی وی برای کامپیوتر

دانلود GTA V

 بازی Grand Theft Auto V یا همان بازی Gta V عنوان یک بازی ویدئویی به سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت بازی سازی قدرتمند راک‌استار نورث توسعه یافته و راک‌استار گیمز آن را منتشر کرده‌است. بازی جی تی آی وی در تاریخ  ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ برای پلی ‌استیشن ۳ و ایکس ‌باکس ۳۶۰، ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ برای پلی ‌استیشن ۴ و ایکس ‌باکس وان منتشر شده، و در ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ نیز برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

این بازی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اکس/اس عرضه خواهد شد. بازی GTA V حدود ۲۸۵ میلیون دلار هزینه برداشت که پرهزینه ‌ترین بازی تاریخ شد و توانست با فروش بیش از ۱۳۵ میلیون نسخه ای به پرفروش ‌ترین بازی ویدیویی تاریخ بدل شود. در بازی GTAV بازیکنان مأموریت ‌ها سناریوهایی خطی با اهداف ازپیش‌ تعیین‌شده برای پیشبرد داستان بازی است. خارج از مأموریت‌ها، بازیکنان می‌توانند آزادانه در جهان باز بازی گردش کنند. جهان این عنوان از ناحیهٔ حومهٔ شهر سن آندریاس، شامل محلهٔ خیالی بلین کانتری، و شهر خیالی لس سانتوس تشکیل شده‌است. جهان این عنوان بسیار وسیع‌تر از عناوین پیشین مجموعه است.پس از آغاز بازی، بازیکن می‌تواند بدون محدودیت تمام جهان بازی را بگردد، هرچند پیشروی داستان منجر به آزاد شدن محتویات بیشتری از گیم‌پلی می‌شود.

  بازی پیشنهادی : دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر  

حالت تک‌نفره بازی جی تی آی وی برای کامپیوتر به بازیکن اجازهٔ کنترل سه شخصیت را با نام‌های مایکل د سانتا، ترور فیلیپس و فرانکلین کلینتون می‌دهد. این افراد مجرمانی هستند که داستانشان با کامل کردن مأموریت‌ها به یکدیگر متصل می‌شود. بعضی مأموریت‌ها فقط با یک شخصیت به پایان می‌رسند و بعضی نیازمند حضور دو یا سه شخصیت هستند. بیرون از مأموریت‌ها، بازیکن می‌تواند به خواست خود بین سه شخصیت جابه‌جا شود. در حین بعضی مأموریت‌ها، بازی خودبه‌خود شخصیت قابل‌بازی را تغییر می‌دهد تا اهداف مشخصی توسط او انجام شوند. آواتار هر شخصیت (که در یک دایره قابل‌مشاهده است) در هنگام در خطر قرار گرفتن او قرمز شده و در هنگام برتری استراتژیک به رنگ سفید درمی‌آید. با وجود این که بازیکن در نقش یکی از سه شخصیت اصلی مأموریت‌ها را به پایان می‌رساند، شخصیت‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی، که مهارت‌های منحصربه‌فردی همچون رانندگی یا هک دارند، در سرقت‌های دشوارتر همدست بازیکن می‌شوند

. اگر یکی از همدستان در یک سرقت موفقیت‌آمیز زنده بماند، سهمی از پول برای خود برمی‌دارد و ممکن است در سرقت‌های بعدی با مهارت بالاتر در دسترس باشد. بزن بریم! دانلود بازی American Truck Simulator برای PC بعضی سرقت‌ها در بازی Grand Theft Auto V می‌توانند با استراتژی‌های متفاوت اجرا شوند؛ مثلاً در یک مأموریت دستبرد، بازیکن می‌تواند پنهان‌کارانه شهروندان را با جنگ‌افزار ناتوان‌کننده تسلیم کرده یا آشکارا با استفاده از اسلحه به محل یورش ببرد. در دنیای جهان باز (Open World) بازیکن می تواند به غواصی یا بیس جامب و … برای اوغات فراغت خود بگذارند. ایده سه شخصیت در بازی شما را به اوج هیجان خواهد رساند که البته این ایده در  بازی Grand Theft Auto: San Andreas مطرح بود، ولی نداشتن قدرت سخت افزاری بالا امکان پذیر نبود، دانلود GTA V با کرک معتبر و فوق فشرده. 

 

*** دانلود بازی GTA V از اینجا ***

دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر – نسخه فشرده DODI

نسخه فشرده DODI اضافه شد

بازی Age of Empires IV دنباله یکی از محبوب‌ترین آثار استراتژیک ریل تایم است که از سال‌های گذشته عرضه شده و طرفداران بسیاری هم دارد. در نسخه چهارم همان شکوه همیشگی و نبردهای حماسی را می‌بینیم که شما را در مرکز آن‌ها قرار داده و می‌توانید از راه‌های جدید و آشنایی برای گسترش امپراطوری خود در بازی استفاده کنید. مناظر وسیع همراه با گرافیک خیره کننده 4K را در بازی می‌بینیم که نسبت به نسخه‌های گذشته تکامل یافته است و نسل جدید بازیکنان را هم هیجان‌زده می‌کند.

بازی Stronghold Warlords (CODEX/FITGIRL/DODI)

بازی Stronghold Warlords (CODEX/FITGIRL/DODI)

بازی Stronghold: Warlords یکی دیگر از مجموعه بازیهای Stronghold است که در ایران با عناوین مختلفی همچون «جنگ‌های صلیبی» و «قلعه» شناخته می‌شود، جزء معدود آثار سبک Real Time Strategy یا به اختصار RTS به حساب می‌آید که گذر زمان نسبت چندان با آن مهربان نبوده است. با عرضه نسخه سوم در سال 2011 و کسب نمرات بسیار ضعیف، سازنده تصمیم گرفت تا مجوعه Crusader را ادامه دهد. هرچند که ساخته جدید استودیوی Firefly نیز از مشکلات عدیده‌ای رنج می‌برد، اما در نهایت به تجربه‌ای بهتر از Stronghold 3 تبدیل شد. همین امر باعث فروش خوب این بازی و در نهایت، منجر به ساخت اثری جدید تحت عنوان Stronghold: Warlords شد که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

دانلود

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 نسخه FitGirl/DODI و EMPRESS برای کامپیوتر

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 نسخه FitGirl/DODI و EMPRESS برای کامپیوتر

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 – RDR 2 برای کامپیوتر

 

بار دیگر گروه EMPRESS قدرت خود را به رخ کشید و با کرک و شکستن قفل امنیتی Red Dead Redemption 2 باعث خوشحالی گیمران ایرانی شد. بازی Red Dead Redemption 2 به اختصار RDR2 یک بازی ویدئویی جهان باز (Open World) با مضمون وسترن در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت بزرگ Rockstar Studios در سال 2018 تا 2019 برای کنسول‌های PS4 ، اکس‌باکس وان و ویندوز طراحی و منتشر شد. این بازی سومین قسمت از مجموعه بازیهای Red Dead محسوب می‌شود. Red Dead Redemption 2 در جوایز بازی سال 2018 در هشت رشته نامزد شد و توانست چهار جایزه شامل بهترین موسیقی و روایت داستانی را برنده شود. داستان بازی رد دد ریدمپشن 2 وقایع پیش از نسخه اول این بازی را در بر می‌گیرد. بازی در سال 1899 رخ می‌دهد و داستان یکی از گروه‌های یاغی از غرب وحشی که گروه وندر لیند نام دارد را روایت می‌کند و بازیکن در نقش یکی از اعضای این کمپ به نام آرتور مورگان بازی می‌کند. Red Dead Redemption 2 اوج هنر استودیو راک‌استار و یکی از بهترین بازی‌های جهان‌باز تاریخ است.

 

Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition PC-EMPRESS | FitGirl Repack

کرک ‌فیکس Crackfix V2-EMPRESS اضافه شد

فایل انتقال نسخه‌های فول آنلاک به نسخه EMPRESS اضافه شد

نسخه ریپک DODI اضافه شد

   

در Red Dead Redemption 2 از آنجایی که با یک پیش درآمد طرف هستیم، داچ به شکل دیگری به‌تصویر کشیده می‌شود؛ شکلی بسیار پیچیده که از قضا این شخصیت‌پردازی، یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت بازی Red Dead Redemption 2 به‌ شمار می‌رود. داچ در این نسخه شخصیتی چند لایه است که ایدئولوژی و فلسفه‌هایش واقعا دوست‌داشتنی هستند و از آن جذاب‌تر، قوس شخصیتی خاص این کاراکتر است. قوسی که تبدیل شدن داچ از کاراکتر فعلی‌اش به آنچه که در نسخه قبلی دیده بودیم به تصویر می‌کشد و در این بین آنقدر اتفاقات قابل‌باور و جالبی برایش رخ می‌دهند که شاید اگر پس از تمام کردن Red Dead Redemption 2 به‌سراغ Red Dead Redemption برویم، بتوانیم به شکل عجیبی با داچ حتی بیش‌تر از شخصیتی مثل جان مارستون همذات‌پنداری کنیم. Red Dead Redemption 2، در هر لحظه پتانسیل شگفت‌زده کردن مخاطبش را دارد و این، موردی است که باعث می‌شود جهان بازی را بی‌نقص خطاب کنیم. تصور کنید که هدف‌تان رسیدن به نقطه‌ای است که در آن بتوانید ماموریت جدیدی دریافت کنید. برای این منظور سوار اسب‌تان می‌شوید و پس از تعیین کردن مسیری مشخص برای خودتان سفر را آغاز می‌کنید. در طول این سفر، ممکن است اتفاقات مختلفی برای‌تان رخ بدهند که شاید از قبل حتی تصورشان را هم نمی‌کردید؛ برای مثال ممکن است مورد حمله گرگ‌ها قرار بگیرید یا ناگهان چند جایزه‌بگیر از نقطه‌ای ظاهر شوند و به سمت‌تان شیلک کنند. جدا از این حتی ممکن است اسب‌تان به دلیل دیدن یک مار یا هر حیوان وحشی دیگری دچار وحشت شود و شما را به زمین پرت کند. اصلا جدا از همه این‌ها، ممکن است در طول مسیر به غریبه‌ای برخورد کنید که دچار مشکل شده است و پس از کمک کردن به وی، یک ماموریت فرعی جذاب برای‌تان فعال شود که کلا بی‌خیال ماموریت اصلی خودتان شوید و به سراغ آن بروید.

    [embed]http://dl.magbazi.ir/Trailer/Red-Dead-Redemption-2-Trailer-www.MaGBazi.ir.mp4[/embed] [gallery columns="2" link="file" ids="1373,1374,1375,1372"]    

Red Dead Redemption 2 یکی از منحصر به فردترین سیستم گرافیکی را در بین بازی‌های نسل هشتمی دارد و هرچیزی در آن در عالی ترین شکل ممکن قرار دارد. موسیقی هم مثل هر بخش دیگری، کاملا در هارمونی عالی با سایر بخش در سطحی ایده‌آل قرار دارد و کمک خیلی زیادی به غوطه‌ور کردن هرچه بیش‌تر گیمر در بازی می‌کند و باعث می‌شود تا تاثیر دقایق خوش  بازی، بیش تر از قبل شود. بهترین ساخته کمپانی راک‌استار گیمز تا به امروز یا همان Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید، هم اکنون میتوانید این بازی را با لینک مستقیم و نسخه های مختلف DODI ، FitGirl و EMPRESS را با لینک مستقیم و نیم بها با کرک معتبر و فوق فشرده از مگ بازی دریافت کنید، کرک فیکس  نهایی Red Dead Redemption 2 هم قرار گرفت.

   
ویژگی های نسخه ریپک FitGirl:
  • بر اساس ریلیز رسمی EMPRESS تحت عنوان Red Dead Redemption 2-EMPRESS+Mr_Goldberg فشرده سازی شده است.
  • بازی به ورژن Build 1311.23 آپدیت شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از 113.7 گیگابایت به 66.3 گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به قدرت سیستم شما بین 1 ساعت و 40 دقیقه تا 5 ساعت خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 117 گیگابایت است.
  • تنها بازی را از طریق فایل “Launcher.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید. این فایل، در محل نصب بازی قرار دارد.
  • حداقل 3 گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز دارید.
  • از کتابخانه‌های Razor12911 استفاده شده است.
 
ویژگی های نسخه ریپک DODI:
  • بر اساس ریلیز رسمی EMPRESS تحت عنوان Red Dead Redemption 2-EMPRESS+Mr_Goldberg فشرده سازی شده است.
  • بازی به ورژن Build 1311.23 آپدیت شده است. کرک فیکس ورژن 2 بازی Crackfix V2-EMPRESS بر روی این نسخه اعمال شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از 113.7 گیگابایت به 82.7 گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱ساعت الی 2 ساعت خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی 117 گیگابایت است.
  • فقط و فقط از طریق فایل اجرایی “Launcher.exe” به صورت Run as Administrator بازی را اجرا کنید. این فایل، در محل نصب بازی شما قرار دارد.
 

دانلود بازی Red Dead Redemption 2 نسخه های FitGirl و EMPRESS و DODI برای کامپیوتر با لینک مستقیم پرسرعت با ترافیک کاملا داخلی از وبسایت مگ بازی‌.

   
 INFO

America, 1899.

Arthur Morgan and the Van der Linde gang are outlaws on the run. With federal agents and the best bounty hunters in the nation massing on their heels, the gang must rob, steal and fight their way across the rugged heartland of America in order to survive. As deepening internal divisions threaten to tear the gang apart, Arthur must make a choice between his own ideals and loyalty to the gang who raised him.

Now featuring additional Story Mode content and a fully-featured Photo Mode, Red Dead Redemption 2 also includes free access to the shared living world of Red Dead Online, where players take on an array of roles to carve their own unique path on the frontier as they track wanted criminals as a Bounty Hunter, create a business as a Trader, unearth exotic treasures as a Collector or run an underground distillery as a Moonshiner and much more.

With all new graphical and technical enhancements for deeper immersion, Red Dead Redemption 2 for PC takes full advantage of the power of the PC to bring every corner of this massive, rich and detailed world to life including increased draw distances; higher quality global illumination and ambient occlusion for improved day and night lighting; improved reflections and deeper, higher resolution shadows at all distances; tessellated tree textures and improved grass and fur textures for added realism in every plant and animal.

Red Dead Redemption 2 for PC also offers HDR support, the ability to run high-end display setups with 4K resolution and beyond, multi-monitor configurations, widescreen configurations, faster frame rates and more.

source

سیستم مورد نیاز
سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 - Service Pack 1 (6.1.7601)

Processor: Intel® Core™ i5-2500K / AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB

Network: Broadband Internet connection

Storage: 150 GB available space

Sound Card: Direct X Compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 - April 2018 Update (v1803)

Processor: Intel® Core™ i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 12 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB

Network: Broadband Internet connection

Storage: 150 GB available space

Sound Card: Direct X Compatible

راهنمای نصب
آموزش نصب نسخه EMPRESS: (بزودی ...)

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3. به نصب بازی بپردازید.

4. فایل های موجود در پوشه EMPRESS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5. از اجرای بازی لذت ببرید.


آموزش نصب ریپک FitGirl:

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید و سپس فایل setup.exe را اجرا کنید.

3. در ابتدای نصب تیک گزینه های DirectX و Visual C++ را حتما غیرفعال کنید و در صورت نیاز، بعدا جداگانه آن ها را نصب کنید.

توجه : اگر سرعت نصب برای شما پایین بود و بعد از گذشت 4 ساعت نصب بازی تمام نشد، لطفا در ابتدای نصب گزینه Limit 2GB RAM را فعال کرده و دوباره بازی را نصب کنید.


آموزش نصب نسخه DODI:

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2. فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRAR اکسترکت کنید. فایل setup بازی را اجرا کنید. ابتدای نصب، “جهت بالا” را بزنید تا صفحه نصب برای شما نمایش داده شود.

3. به نصب بازی بپردازید.


آموزش نصب فایل انتقال دیتای فول آنلاک به نسخه کرک EMPRESS:

این فایل بر روی تمامی نسخه‌هایی که قبل از نسخه EMPRESS هستند قابل استفاده است. مهم هم نیست نسخه استیم یا راک استار باشید.

1. دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2. وارد پوشه UPDATE شده و تمامی محتوای آن را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید تا بازی شما آپدیت شود.

3. بازی را از طریق فایل launcher.exe به صورت Run as Administrator اجرا کنید.


انتقال سیوهای نسخه‌های قدیمی (اشتراکی و اوریجینال) به نسخه کرک‌شده EMPRESS:

1. فایل‌های سیو نسخه اورجینال خود را از آدرس زیر بدست آورید :

Documents / Rockstar Games / Red Dead Redemption 2/profile/X

 

2. به جای حرف X، یک سری عدد و حرف هست توی اون پوشه فایل سیو و یه سری فایل دیگه هست. فایل های سیو SRDR30000 و SRDR30000.bak هستند که باید با هم دیگه انتقال بدید تکی کار نمی کنن و هر جای سیو جدا عددش اضافه میشه مثلا SRDR30001 و … فقط این فایل های سیو رو انتقال بدید نه چیز دیگه ای.

3. به آدرس زیر مراجعه کنید، سپس فایل سیو رو داخل این پوشه قرار بدید :

C: / Users / name / AppData / Roaming / Goldberg SocialClub Emu Saves / RDR2

 

نکته مهم اینکه برای انتقال سیو نباید همه فایلا رو بریزید و اگه همشونو بریزید رد دد دوباره بالا نمیاد. فقط باید مواردی که در گام دوم گفته شده رو دقیق انجام بدید.


رفع مشکل بیرون رفتن بازی Red Dead Redemption 2:

قبل از انجام هر‌کار تاریخ سیستم خود را به سال 2019 تغییر بدید. تاریخ سیستم رو به 2019 برگردونین (سپتامبر 2019 بیشترین پاسخ مثبت رو داشته). فایل بک آپ داشته باشید، که اگر مشکلی پیش اومد دوباره نیاز به دانلود نداشته باشید. در ضمن پیشنهاد ویندوز برای اجرای بهتر این بازی Win : 10 Pro 1903 & 1909 x64 هست. اخرین اپدیت گرافیک و دایرکت ایکس را نصب کنید و نرم افزار های پیش نیاز بازی رو نصب کنید.


آموزش جامع رفع مشکلات در اجرای Red Dead Redemption 2:

1. مطمئن شوید که تمامی سخت‌افزارهای شما به آخرین نسخه خود آپدیت شده‌اند. مطمئن شوید که سیستم شما، از حداقل سیستم مورد نیاز قدرتمندتر است و توانایی کافی در اجرای بازی را دارد.

2. تنها ویندوز 10، ورژن v1903, v1909 و v2004 ریلیز کامل Enterprise مورد تایید است. هیچ ویندوز دیگری برای اجرای این بازی مورد تایید نیست.

3. از غیرفعال بودن آنتی ویروس خود از لحظه اکسترکت فایل‌ها تا بعد از نصب و اجرای بازی مطمئن شوید. چراکه آنتی‌ویروس شما احتمال بالایی داشته تا به اشتباه، کرک بازی را حذف کند.

4. از نرم‌افزارها و روش‌هایی که برای Overclock سیستم استفاده می‌شود، استفاده نکنید! از نرم‌افزارهایی مانند MSI Afterburner نیز استفاده نکنید! سیستم باید حالت طبیعی خود را داشته باشد.

5. هنگام اجرای بازی، اینترنت شما کاملا خاموش باشد. اگر می‌خواهید اینترنت شما متصل باشد، حتما تمامی فایل‌های اجرایی بازی + لانچر راک‌استار را در فایروال خود بلاک کنید تا دسترسی به اینترنت نداشته باشند.

6. اگر قبلا بازی را اجرا کرده‌اید، مطمئن شوید هیچ‌گونه Cache در سیستم شما باقی نمانده باشد. محل ذخیره سازی کش، فولدر “Documents / RockstarGames / RDR2” می‌باشد که در صورت وجود، باید کاملا حذفش کنید.

7. بازی را حتما از طریق فایل اجرایی launcher.exe به‌صورت Run as Administrator اجرا کنید. فایل launcher.exe در محل نصب بازی شما قرار دارد.

8. مطمئن شوید زبان و ریجن ویندوز شما بر روی US تنظیم شده باشد.

لینک دانلود کرک
توجه!!

توجه داشته باشید که کدام از کرک‌ها، برای برخی از کاربران به درستی عمل کرده است. به طور مثال کرک اولیه تنها مشکل کرش از بازی بعد از 10دقیقه را داشت که با روش تغییر زمان در ویندوز، حل شد. کرک فیکس V1 این مشکل را حل کرد، اما باعث اختلال بیشتر در برخی سیستم ها شد و برای ویندوز 10 ورژن (Build) 1803 به پایین قابل استفاده نبود. کرک فیکس V2 برای حل مشکل V1 منتشر شد، اما برای برخی از کاربرها مشکل را بیشتر کرد. به همین دلیل، هر کرکی که برای شما مشکل را کاملا برطرف کرد، همان را استفاده کنید تا زمانی که کرک فیکس نهایی منتشر شود.




 ********** دانلود بازی RDR 2 از اینجا **********