ads
مرجع بازی های PC | معرفی وبسایت magbazi.ir

مرجع بازی های PC | معرفی وبسایت magbazi.ir

نسل ها و کنسول های مختلف می آیند و می روند، اما رایانه های شخصی به عنوان یکی از مهم ترین پلتفرم های گیمینگ در دنیا، همچنان با قدرت سر جایش ایستاده است و با آمدن نسل های مختلف و حتی زودتر از آمدن نسل های کنسول ها، پیشرفت می کند و ارتقا می یابد تا همچنان به عنوان یکی از برترین پلتفرم های گیمینگ در دنیا تثبیت شده باشد و حتی خیلی از کسانی که کنسول هم دارند، در کنارش با رایانه های شخصی نیز عناوین خاصی را بازی می کنند.

یکی از مهم ترین نکات در کشور ما در خصوص پلتفرم رایانه های شخصی، قابلیت دانلود بازی ها به صورت کرک شده و رایگان است که با توجه به قسمت بازی ها نعمت بزرگی است. اگر همه چیزمان و در آمدمان مثل همه جای دنیا بود، آن وقت دانلود بازی کرک شده کار بدی بود، ولی وقتی قیمت یک بازی گاها می شود یک سوم حقوق یک کارمند، آن وقت دیگر اصلا بازی کردن نسخه های دانلودی و کرک شده کار بدی نیست و اصلا کاری غیر از َآن نمی توان کرد. نمی شود که بگوییم خب بازی که نمی تونم بخرم و کرک شده هم که بازی نمی کنم، پس کلا گیمری تعطیل! به همین خاطر قابلیت دانلود بازی ها به صورت رایگان و کرک شده برای رایانه های شخصی در کشور ما یک مزیت خیلی بزرگ برای دارندگان این پلتفرم است. سایت های مختلفی اکنون این بازی ها را برای دانلود قرار می دهند و خیلی از آنها به روز نیستند یا به موارد دیگر هم می پردازند و آن نظم و دسته بندی و به روز بودن را در قرار دادن بازی ها رعایت نمی کنند.

خیلی خوب است که به جای گشتن 100 سایت مختلف، یک سایت همیشگی داشته باشید که به طور مداوم به روز می شود و بهترین بازی ها را به صورت مرتب و دسته بندی شده برای شما قرار می دهد تا فقط با خیال راحت بروید و دانلود کنید و نیاز به هیچ وبسایت دیگر هم نداشته باشید. امروز می خواهم سایتی را برای شما معرفی کنم که دقیقا مصداق بارز این موضوع است و با جستجو در آن، از گشتن در دیگر سایت های بازی بی نیاز می شوید و از بازی جدید گرفته تا دوبله و لیست بازی هایی که قرار است بیایند و … همه در این سایت به راحتی هر چه تمام تر در دسترس شما قرار دارند.

نام این وبسایت مگ بازی یا magbazi.ir است که کمتر از یک سال است برای دانلود بازی راه اندازی شده ولی سرعت پیشرفتش  بسیار بالا بوده و به خاطر کیفیتی که دارد نامش را زود بین سایت های دانلود بازی های رایانه ای جا انداخته است. تک تک بازی ها در این سایت ابتدا تست شده و سپس روی سایت برای دانلود قرار می گیرند، آن هم با جدیدترین آپدیت های بازی و دی ال سی های عرضه شده. همچنین لیست بازی هایی که قرار است بیایند و روی سایت برای دانلود قرار بگیرند، در اختیار شماست تا ببینید که می توانید منتظر چه بازی هایی به زودی برای دانلود باشید. همچنین از همه مهم تر اینجاست که این وبسایت عالی، بخش هایی خاص و جداگانه مثل ” دانلود بازی های نوستالژیک” یا “دانلود بازی های دارای دوبله حرفه ای فارسی” و “دانلود جدیدترین بازی های روز”  و “بازی های کم حجم” و همچنین قابلیت انتخاب از بین انواع سبک های مورد علاقه تان را در خود دارد که کار شما را برای پیدا کردن بازی های دلخواهتان راحت تر می کند.

در بخش “دانلود بازی های pc” که هم تا دلتان بخواهد بازی های عالی و جدید و قدیمی و تست شده برای دانلود رایگان در اختیار شما هستند تا بازی مورد نظر خود را پیدا کنید. نکته بسیار مثبت اینجاست که این لیست و بازی های سایت مدام و به صورت روانه آپدیت می شوند تا شاهد یکی از بزرگترین آرشیوهای بازی های رایانه ای در کشور باشیم. تازه اگر به عنوان یک گپی سی گیمر، نیاز به نرم افزار خاصی مرتبط با گیمینگ داشته باشید نیز لازم نیست جای دیگری بروید زیرا مگ بازی جدید ترین نسخه از نرم افزارهای مرتبط با گیمینگ و شبیه سازهای پلتفرم های مختلف و … را نیز برای دانلود در اختیار شما قرار می دهد.

در کنار تمام اینها، در وبسایت magbazi، انواع تریلرها و ویدئوهای جدید و مختلف از بازی های روز نیز قرار می گیرند و در واقع اگر بخواهم در مورد مهم ترین نکته مثبت این سایت حرف بزنم باید از پشتیبانی بسیار قوی و آپدیت شدن بسیار سریع آن یاد کنم. اگر به دنبال منبع و مرجعی به روز برای دانلود بازی های رایانه های شخصی در Category های مختلف هستید و می خواهید با یک سایت که به طور مداوم آپدیت می شود، خودتان را از نظر دانلود بازی و دانلود نرم افزارهای بازی و شبیه سازها و دانلود بازی های دوبله فارسی و بازی های جدید و.. کاملا تامین کنید، مطمئن باشید که از سر زدن به وبسایت مگ بازی یا MaGBazi.ir پشیمان نخواهید شد و لبخند رضایت روی لبانتان خواهد نشست.

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .