ads
دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر - نسخه فشرده DODI

بازی Forza Horizon 5 در سطح فنی، به احتمال زیاد یکی از چشمگیرترین نمایش‌ها را در رویداد E3 2021 داشت و دانستیم که Playground Games می‌خواهد با استفاده از امکانات سخت افزاری کنسول‌ها اکس باکس سری ایکس و اس، یک عنوان خیره کننده را عرضه کند و از آنجایی که بازی Forza Horizon 5 یک عنوان میان نسلی به شمار می‌آید، بازی با همین امکانات بر روی کنسول اکس باکس وان هم عرضه میشود. قابل ذکر است که بازی Forza Horizon 5 در کشور مکزیک جریان دارد.

نسخه فشرده DODI اضافه شد

Forza Horizon 5 PROPER-EMPRESS | DODI

براون پیش از این در مجموعه موتور استورم و درایو کلاب کار می‌کرد. سپس در سال 2013 و برای ساخت Forza Horizon 2 تیم پلی‌گروند پیوست. پس از نقش‌های مهم در طول توسعه هر نسخه از این سری، براون به عنوان کارگردان خلاق این سری انتخاب شد و در نهایت پس از Forza Horizon 4 مشغول ساخت Forza Horizon 5 شد. بنابراین باید متنوع‌ترین Horizon را نسبت به گذشته ببینیم. این مساله شما را محدود به تعداد نسبتا کمی از کشورها می‌کند. اما مکزیک واقعا کشور خاصی است. مکزیک کشور برجسته‌ای به حساب می‌آید چراکه محیطش به شکلی است که گویی کل دنیا در یک کشور جای گرفته. در این کشور کوه‌های برفی، سواحل زیبای باور نکردنی، شهرهای تاریخی، جنگل‌های زیبا، تپه‌های خاص، زمین‌های کشاورزی، دامنه‌های کوهستانی و دره‌هایی زیبا در دسترس دارید.

 


مطالب مرتبط


 

نخستین نگاه به Forza Horizon 5 گستردگی و تنوع خیره کننده‌ای را نشان می‌دهد. این تنوع خیره کننده و چشم نواز تفاوت زیادی با Forza Horizon 4 دارد. در تریلر دیدیم آتشفشانی فعال در بازی وجود دارد که به عنوان بلند‌ترین نقطه در این عنوان توصیف شده است. اگر دقت کرده باشید جزئیات زمین شناسی با دقت بسیار زیادی به کار گرفته شدند. طراحی‌ها با استفاده از داده‌های واقعی برداشت شده از محل به ثبت رسیدند. شهر زیبا و رنگارنگ Guanajuato شهری پر از خیابان و کوچه‌های پر پیچ و خم است. میادین جالب و یک شبکه شگفت انگیز از تونل‌های زیرزمینی هم در این شهر وجود دارند. این شهر یکی از مکان‌هایی بود که کن بلاک و تیم هونیگان در بخشی از سری Stunt به ضرب گلوله کشته شدند. به این ترتیب نگاه کنید و ببینید پلی‌گروند چگونه مجموعه Forza Horizon را تکمیل کرده است. بیابان‌های وسیع، جنگل‌های انبوه و متراکم، مکان‌هایی پر از خرابه‌های باستانی و سواحل روشن آفتابی و کوه‌های ناهموار همه و همه در کنار یکدیگر محیطی زیبا خلق کردند.

 

دانلود رایگان بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر نسخه کرک شده EMPRESS + ریپک DODI با لینک مستقیم پر سرعت و نیم بها از سایت مگ بازی.

 

ویژگی های نسخه فشرده DODI:

  • بر اساس ریلیز رسمی EMPRESS تحت عنوان Forza Horizon 5 PROPER-EMPRESS فشرده سازی شده است.
  • ورژن بازی برابر با v1.405.2.0 است و 9 بسته الحاقی منتشر شده در این نسخه گنجانده و فعال شده است.
  • بازی در ویندوز 10 و 11 تست شده و‌ عملکرد بسیار عالی داشته است. همچنین کرک های MR_Goldberg بعد از نصب بازی در پوشه ” _CRACKS ” قرار دارد که در صورت نیاز میتوانید استفاده کنید.
  • فایل های انتخابی HiRes Textures و Videos Packs بصورت جداگانه قرار داده شده اما اجباری نبوده و در صورت عدم نیاز میتوانید دانلود نکنید.
  • حجم بازی از 96 گیگابایت به حداقل 51.5 گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین 22 تا 75 دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی حداکثر 102 گیگابایت است.
  • از کتابخانه XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است.

*******

دانلود بازی Forza Horizon 5 برای کامپیوتر

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش