ads
دانلود بازی GTA San Andreas برای PC دوبله فارسی

دانلود بازی GTA San Andreas برای PC دوبله فارسی

دانلود بازی gta san andreas برای کامپیوتر به همراه دوبله فارسی

دانلود بازی GTA 5 برای کامپیوتر

نسخه تست شده توسط مگ بازی و فوق فشرده بازی GTA 5

   

بازی Grand Theft Auto: San Andreas که به Gta 5 هم معروف است، یک بازی ویدئویی غیرخطی در سبک بازیهای اکشن و ماجراجویی و جهان باز از مجموعه بازی ‌های GTA است که توسط راک‌استار نرث توسعه یافته و به وسیلهٔ راک‌استار گیمز منتشر شده‌است. بازی جی تی آی سن آندریاس پنجمین بازی از سری بازی‌های اتومبیل دزدی بزرگ (GTA) به‌شمار می‌رود. این بازی ابتدا در ۲۶ اکتبر ۲۰۰۴ برای کنسول پلی ‌استیشن ۲ سپس در ۷ ژوئن ۲۰۰۵ برای اکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر شد. هم چنین این بازی در تاریخ ۲۰ اکتبر ۲۰۰۸ برای ایکس‌ باکس ۳۶۰ عرضه شد و حال این بازی بر روی دستگاه پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ در دسترس است.

جی تی ای سان آندریاس توسط بسیاری از منتقدان به عنوان یکی از بزرگ ‌ترین بازی‌های تاریخ شناخته شد. این بازی تبدیل به پرفروش‌ترین عنوان سال ۲۰۰۴ شد و تا سال ۲۰۱۱ بیش از ۲۷٫۵ میلیون نسخه در تمام دنیا فروخت. این بازی هم چنین پرفروش‌ترین بازی پلی استیشن ۲ شد. سان آندریاس تاکنون به پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلفی پورت شده‌است، مانند مک او اس، ایکس باکس لایو، پلی استیشن نتورک و دستگاه‌های موبایل (آی او اس، اندروید، ویندوزفون و فایر او اس). با نصب موتور ان اس یا موتور انریل در پلتفرم ویندوز می توان بازی را با کیفیت full HD اجرا کرد. به‌طور کلی، در بازی GTA 5 حدود ۲۵۰ وسیله نقلیه وجود دارد در مقابل حدود ۶۴ وسیله نقلیه در GTA 3 اضافات جدید شامل دوچرخه‌ها، کمباین، یک روبنده خیابان، یک جت پک و اتومبیل‌های یدک‌کش است.

بازی gta san andreas

در بازی gta san andreas چندین دسته متفاوت از وسایل نقلیه وجود دارد که کاربردهای مختلفی دارند. وسایل نقلیه خارج از جاده در محیط‌های سخت عملکرد بهتری را ارئه می‌دهند، در حالی که اتومبیل‌های مسابقه‌ای عملکرد بهتری را بر روی جاده‌ها و خیابان دارند. جت‌ها سریع‌اند، اما به‌طور معمول به یک باند فرودگاه برای نشستن نیاز دارند. بالگرد‌ها می‌توانند تقریباً در همه جا بنشینند و کنترل کردن آن‌ها در هوا بسیار راحت‌تر است، اما کندتر هستند. در حالی که بازی‌های پیشین اتومبیل دزدی بزرگ تنها تعداد کمی هواپیما داشتند که دسترسی و پرواز با آن‌ها دشوار بود، سان اندرس ۱۱ هواپیما و ۹ بالگرد دارد و آن‌ها را در مأموریت‌های بازی بسیار کامل تر ساخته‌است. هم چنین با یک چتر نجات امکان پریدن از هواپیما و چتر بازی نیز وجود دارد. چندین قایق اضافه شده و این در حالی است که بسیاری از آن‌ها اصلاح شده‌اند.  
راهنمای نصب

نحوه نصب نسخه فارسی Gta 5: ابتدا اینترنت و آنتی ویروس خود را به طور کامل غیرفعال کنید. بعد از دانلود و خارج کردن از حالت فشرده، فایل setup.bat را اجرا کنید تا فرایند نصب آغاز شود.

نکته : در هنگام نصب بازی لطفا کاری انجام ندهید، تا دچار مشکل نشوید.
سیستم مورد نیاز

Processor: Intel Pentium 4 1.8GHz / AMD Athlon XP 1800

Graphics: AMD Radeon 9500 Pro or NVIDIA GeForce 6600

System Memory: 384 MB RAM

Storage: 4.7 GB Hard drive space

DirectX 9 Compatible Graphics Card

 

 

دانلود با لینک مستقیم

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش