ads
دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر

دانلود رایگان بازی Cyberpunk 2077  

 

بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط شرکت بازیسازی سی‌دی پروجکت رد توسعه یافته و در دسامبر ۲۰۲۰، برای ویندوز، گوگل استادیا و کنسول‌های پلی ‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شد، و قرار است در سال ۲۰۲۱ برای پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری اکس/اس عرضه شود.

بازی Cyberpunk 2077 برگرفته از فرنچایز سایبرپانک است و داستان آن در پادآرمان‌شهر نایت سیتی، جهانی باز که از ۶ منطقه مشخص تشکیل شده‌است اتفاق می‌افتد. در این بازی که از زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود، بازیکن کنترل یک فرد مزدور با عنوان V را در دست خواهد داشت که می‌تواند با کسب تجربه در سه کلاس مهارت کسب کند. بازی Cyberpunk 2077 توسط مگ بازی تست شده و بدون مشکل است. آپدیت 1.06 اضافه شد. نسخه فیت گرل بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ Cyberpunk 2077 با استفاده از موتور بازی ردانجین ۴ و تیمی متشکل از ۵۰۰ نفر ساخته می‌شود، تعدادی بیش از عنوان قبلی این استودیو، ویچر ۳: شکار وحشیانه (۲۰۱۵). بازی قرار بود در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۰ منتشر شود ولی سازنده بازی طی بیانیه ای در توییتر، تاریخ انتشار را تا ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ (۲۰ آذر ۱۳۹۹) عقب انداخت. بدین ترتیب بازی در جوایز بازی ۲۰۲۰ حضور نخواهد داشت.

  تصاویر بازی Cyberpunk 2077 :   سایبرپانک ۲۰۷۷ طبق بازبینی کلی سایت متاکریتیک با واکنش‌های بسیار مثبتی در بخش هایی از سوی منتقدان همراه بود و در نسخه کامپیوتر با میانگین امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ بر اساس ۷۸ نقد قرار دارد. بیشتر موارد مثبت به داستان بسیار خوب و عمیق بازی و همچنین اتمسفر و فضای بسیار خوب در دنیای بازی اعلام شد. سیستم رانندگی در بازی بسیار نوین و موفق بوده به طوری که استرس و هیجان را می توان در فضای رانندگی بازی مشاهده کرد.ا ما در نسخه های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان این بازی واکنش های منفی را داشت که بیشتر آن مربوط به وجود اشکال گرافیکی در این دو نسخه بوده است.   بازی پیشنهادی : دانلود GTA V | بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

  به دلیل عملکرد ضعیف Cyberpunk 2077 در این دو نسخه شرکت سی دی پراجکت رد مجبور به عذرخواهی از کاربران شد و اعلام کرد هر کاربری که ناراضی است می تواند این بازی را پس دهد. بسیاری از کاربران که بازی را به تحت عنوان پیش خرید تهیه کرده بودند نیز بازی را پس دادند. شرکت سونی هم به طور رسمی در ۱۷ دسامبر اعلام کرد به دلیل عملکرد ضعیف بازی بر روی نسخه پلی استیشن ۴ این بازی از لیست بازی های فروشگاه پلی استیشن حذف می شود.نیویورک تایمز این بازی را بزرگترین فاجعه در صنعت بازی دانست و اعلام کرد شرکت سی دی پراجکت رد نتوانست انتظارات را بر آورده کند، برای دانلود بازی Cybrrpunk 2077 به قسمت لینک دانلود بروید، این ورژن دارای کرک معتبر و فشرده است. بزن بریم! دانلود بازی Sniper: Ghost Warrior – Gold Edition - اسنایپر گوست واریور برای کامپیوتر

 

*********** از زیر دانلود کنید ...................

 

**** دانلود بازی Cyberpunk 2077 با لینک مستقیم از اینجا ****

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش