ads
دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر

دانلود بازی Age of Empires IV برای کامپیوتر – نسخه فشرده DODI

نسخه فشرده DODI اضافه شد

بازی Age of Empires IV دنباله یکی از محبوب‌ترین آثار استراتژیک ریل تایم است که از سال‌های گذشته عرضه شده و طرفداران بسیاری هم دارد. در نسخه چهارم همان شکوه همیشگی و نبردهای حماسی را می‌بینیم که شما را در مرکز آن‌ها قرار داده و می‌توانید از راه‌های جدید و آشنایی برای گسترش امپراطوری خود در بازی استفاده کنید. مناظر وسیع همراه با گرافیک خیره کننده 4K را در بازی می‌بینیم که نسبت به نسخه‌های گذشته تکامل یافته است و نسل جدید بازیکنان را هم هیجان‌زده می‌کند.

Age of Empires IV v5.0.7274.0 Windows Store Learning Edition-osb79 | DODI

مهم‌ترین چیزی که از Age of Empires IV انتظار می‌رفت، کنترل بهتر روی ارتش‌ها و آرایش‌های نظامی بود اما بازی به شکل ناامیدکننده‌ای در این قسمت ضعیف است. شما هیچ کنترلی روی آرایش‌های نظامی ندارید و به جز 3 حالت کلی که تقریبا هر سه حالت به دردنخور و خالی از استراتژی جنگی هستند، آرایش دیگری ندارید. بهترین حالت این است که نیروها را بسته به توان حمله و دفاع در گروه‌های مختلف دسته‌بندی کنید و سپس دستی انتخابشان کنید. در غیر این صورت بازی گران‌ترین و آسیب‌پذیرترین نیروها را پیش قراول می‌کند تا در کسری از ثانیه بمیرند. یا اگر دستور حمله به یک منطقه (نه یک ساختمان و نیرو) را بدهید، ارتش شما توانایی تشخیص اهمیت نیرویی که باید اول از همه از پا در بیاورد را ندارد و به سراغ اولین چیزی که می‌بیند می‌رود. ممکن است ارتشی 100 نفره را بعد از تلاش فراوان ساخته باشید و این ارتش به سادگی و با پرتاب سنگ از چند منجنیق از بین می‌رود.

بازی حالت‌های مختلفی دارد و با ابزارهای خود، می‌توانید آن‌ها را سفارشی سازی کنید. جهان را به چالش کشیده و نشان دهید که می‌توانید در بازی Age of Empires IV یک رهبر واقعی باشید. تکنیک‌های مبارزه‌ای بازی گسترش پیدا کرده و هوش مصنوعی دشمنان هم می‌تواند استراتژی‌های شما را به چالش دعوت کند. بازی یک تجربه آنلاین و PvP هم دارد که همراه با هفت نفر از دوستان خود می‌توانید وارد آن شده و تجربه‌ای شگرف را تجربه کنید. بازی مکانیسم‌های جدید خود را در بخش آموزشی معرفی کرده است. بنابراین، توصیه می‌کنیم که آن‌ها را اسکیپ نکرده و حتما یاد بگیرید تا مشکلی در حالت‌های مختلف بازی نداشته باشید. بخش Skirmish قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی به شما می‌دهد اما در حال حاضر بخش Community یا Map Editor ندارد. ساخت نقشه و جنگیدن در آن یکی از جذابیت‌های بی‌پایان نسخه‌های قبلی بود اما براساس آنچه در نقشه راه توسعه بازی دیده می‌شود احتمالا این بخش هم به‌زودی به بازی اضافه می‌شود.

برای دانلود بازی Age of Empires IV اینجا کلیک کنید

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش