ads
دانلود GTA V | بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

دانلود GTA V | بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

دانلود بازی Grand Theft Auto V برای کامپیوتر

دانلود بازی Grand Theft Auto V به صورت کاملا فشرده

دانلود GTA V – جی تی آی وی برای کامپیوتر

دانلود GTA V

 بازی Grand Theft Auto V یا همان بازی Gta V عنوان یک بازی ویدئویی به سبک اکشن و ماجراجویی است که توسط شرکت بازی سازی قدرتمند راک‌استار نورث توسعه یافته و راک‌استار گیمز آن را منتشر کرده‌است. بازی جی تی آی وی در تاریخ  ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ برای پلی ‌استیشن ۳ و ایکس ‌باکس ۳۶۰، ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ برای پلی ‌استیشن ۴ و ایکس ‌باکس وان منتشر شده، و در ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ نیز برای مایکروسافت ویندوز عرضه شد.

این بازی در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری اکس/اس عرضه خواهد شد. بازی GTA V حدود ۲۸۵ میلیون دلار هزینه برداشت که پرهزینه ‌ترین بازی تاریخ شد و توانست با فروش بیش از ۱۳۵ میلیون نسخه ای به پرفروش ‌ترین بازی ویدیویی تاریخ بدل شود. در بازی GTAV بازیکنان مأموریت ‌ها سناریوهایی خطی با اهداف ازپیش‌ تعیین‌شده برای پیشبرد داستان بازی است. خارج از مأموریت‌ها، بازیکنان می‌توانند آزادانه در جهان باز بازی گردش کنند. جهان این عنوان از ناحیهٔ حومهٔ شهر سن آندریاس، شامل محلهٔ خیالی بلین کانتری، و شهر خیالی لس سانتوس تشکیل شده‌است. جهان این عنوان بسیار وسیع‌تر از عناوین پیشین مجموعه است.پس از آغاز بازی، بازیکن می‌تواند بدون محدودیت تمام جهان بازی را بگردد، هرچند پیشروی داستان منجر به آزاد شدن محتویات بیشتری از گیم‌پلی می‌شود.

  بازی پیشنهادی : دانلود بازی Cyberpunk 2077 – سایبرپانک ۲۰۷۷ برای کامپیوتر  

حالت تک‌نفره بازی جی تی آی وی برای کامپیوتر به بازیکن اجازهٔ کنترل سه شخصیت را با نام‌های مایکل د سانتا، ترور فیلیپس و فرانکلین کلینتون می‌دهد. این افراد مجرمانی هستند که داستانشان با کامل کردن مأموریت‌ها به یکدیگر متصل می‌شود. بعضی مأموریت‌ها فقط با یک شخصیت به پایان می‌رسند و بعضی نیازمند حضور دو یا سه شخصیت هستند. بیرون از مأموریت‌ها، بازیکن می‌تواند به خواست خود بین سه شخصیت جابه‌جا شود. در حین بعضی مأموریت‌ها، بازی خودبه‌خود شخصیت قابل‌بازی را تغییر می‌دهد تا اهداف مشخصی توسط او انجام شوند. آواتار هر شخصیت (که در یک دایره قابل‌مشاهده است) در هنگام در خطر قرار گرفتن او قرمز شده و در هنگام برتری استراتژیک به رنگ سفید درمی‌آید. با وجود این که بازیکن در نقش یکی از سه شخصیت اصلی مأموریت‌ها را به پایان می‌رساند، شخصیت‌های کنترل‌شده با هوش مصنوعی، که مهارت‌های منحصربه‌فردی همچون رانندگی یا هک دارند، در سرقت‌های دشوارتر همدست بازیکن می‌شوند

. اگر یکی از همدستان در یک سرقت موفقیت‌آمیز زنده بماند، سهمی از پول برای خود برمی‌دارد و ممکن است در سرقت‌های بعدی با مهارت بالاتر در دسترس باشد. بزن بریم! دانلود بازی American Truck Simulator برای PC بعضی سرقت‌ها در بازی Grand Theft Auto V می‌توانند با استراتژی‌های متفاوت اجرا شوند؛ مثلاً در یک مأموریت دستبرد، بازیکن می‌تواند پنهان‌کارانه شهروندان را با جنگ‌افزار ناتوان‌کننده تسلیم کرده یا آشکارا با استفاده از اسلحه به محل یورش ببرد. در دنیای جهان باز (Open World) بازیکن می تواند به غواصی یا بیس جامب و … برای اوغات فراغت خود بگذارند. ایده سه شخصیت در بازی شما را به اوج هیجان خواهد رساند که البته این ایده در  بازی Grand Theft Auto: San Andreas مطرح بود، ولی نداشتن قدرت سخت افزاری بالا امکان پذیر نبود، دانلود GTA V با کرک معتبر و فوق فشرده. 

 

*** دانلود بازی GTA V از اینجا ***

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
کد امنیتی رفرش