ads
برنامه مرور گر فایرفکس ورژن ۵۲.۰ _ Firefox Browse Freely v52.0 Final

برنامه مرور گر فایرفکس ورژن ۵۲.۰ _ Firefox Browse Freely v52.0 Final

فایرفاکس مرورگری سریع، هوشمند و امن میباشد که تجربه یک وبگردی خوب را در گوشی و تبلت های اندرویدی ارائه میدهد. در تبلت های اندرویدی تب مدیریت جامع وجود دارد. شما با استفاده این مرورگر حرفه ای می توانید جستجو ها و مطالعات موردنظرتان را بسیار سریع تر و راحت از گذشته انجام داده و با داشتن ویژگی های مناسب صفحات باز شده را بهتر از قبل مدیریت کنید.

برنامه تقلب در بازی Android Cheater | GTA 5  اندروید

برنامه تقلب در بازی Android Cheater | GTA 5 اندروید

اگر شما یکی از طرفداران بازی  جی تی ای 5 باشید میدانید که با رفتن به مراحل بالاتر و پیشرفت زیاد به مراحل سخت و دشوار و یا حتی خسته کننده میرسید که نمیتوانید از ان عبور کنید پس ما برنامه JCheater San Andreas Edition را برای شما اماده کرده ایم که به شما این امکان را میدهد تا در بازی GTA  تقلب کرده و از پول بینهایت ، تمام نشدن جان ، فرار از پلیس و… بهره مند شوید و در واقع کار شما را در بازی راحت میکند.

دانلود نرم افزار Flashlight Compass برای اندروید

نرم افزار اندروید Flashlight Compass with Sounds یک نرم افزار کاربردی میباشد که با نصب آن میتوانید به چراغ و قوه و قظب نما در گوشی اندروید خود دسترسی داشته باشید. قطب نمای دیجیتالی این نرم افزار اندرویدی با دقت بسیار بالا، جهت های جغرافیایی را نمایش میدهد. همچنین با چراغ قوه ی LED آن میتوانید در هر زمانی که در مکانی تاریک بودید از نور آن استفاده نمایید. این نرم افزار اندرویدی دارای صدای مورس های رمزی و کد گذاری شده است که در موارد اضطراری میتوانید از آنها استفاده نمایید. با نرم افزار اندروید Flashlight Compass with Sounds میتوانید نور چراغ قوه را تنظیم نمایید همچنین متیوانید آنرا در حالت چشمک زن قرار دهید. در مواقع اضطراری میتوانید از سیگنالهای SOS چشمک زن استفاده کنید و در خواست کمک کنید. با ۵ تم مختلف میتوانید ظاهر این نرم افزار اندرویدی را تغییر دهید و به آن تنوع دهید. با رابط کاربری آسان این نرم افزار اندرویدی میتوانید به راحتی از قطب نمای دیجیتالی و چراغ قوه در حالت های مختلف استفاده نمایید.

دانلود win zip اندروید

دانلود win zip اندروید

یکی از قدیمی ترین، بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای فشرده سازی و باز کردن فایل های فشرده برای کامپیوتر می باشد که از انواع فرمت های مختلف به منظور ساخت و اجرای فایل های فشرده و آرشیوی پشتیبانی می کند! پس از مدت ها شاهد منتشر شدن نسخه ی اندرویدی این برنامه بودیم که به کاربران اندرویدی این امکان را می دهد در محیطی بسیار ساده و کلاسیک فایل های فشرده با فرمت های مختلف را از حالت فشرده خارج سازید و در صورت تمایل از فایل های موجود برروی حافظه ی گوشی خود فایل های فشرده با فرمت های دلخواه تهیه نمایید و تجربه ای جدید از کار با اپلیکیشن های مدیریت فایل های آرشیو را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید! اپلیکیشن وین زیپ که به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده تا به این لحظه میلیون ها بار از پلی استوری ردیافت گردیده و آن را به تمام کاربرانی که به دنبال آسان ترین اپلیکیشن خارج سازی فایل های فشرده از حالت فشرده هستند پیشنهاد می دهیم! برخی از امکانات و قابلیت های WinZip – Easily Open Zip Files اندروید : * امکان باز کردن فایل های فشرده ی مختلف برای اکسترکت کردن و ساخت فایل های فشرده * امکان باز کردن فایل های فشرده ی رمزنگاری شده (شامل AES128 و AES256) * امکان نصب آسان و مستقیم فایل های فشرده (Automatically unzip and install) * امکان باز کردن فرمت های مختلف آفیس از جمله doc، docx، xls، xlsx، pdf ، ppt و pptx * امکان مشاهده ی مستقیم فرمت های وب با پشتیبانی از فرمت های htm، html، jsp و asp * امکان مشاهده ی تصاویر از داخل برنامه با پشتیبانی از فرمت های pg، jpeg، png، bmp و gif * امکان مشاهده ی فرمت های متنی با پشتیبانی از فرمت های rtf، csv، txt، ini، inf، bat، js، log، xml، css، java، cs، h، m، cpp، c و sql * محیط کاربری بسیار ساده، کلاسیک و بدون هیچگونه ابهام و بدون هیچونه تبلیغات آزار دهنده اگر به دنبال یک نرم افزار برای باز کردن فایل های فشرده هستید، WinZip – Easily Open Zip Files را به شما پیشنهاد میکنیم.