ads
دانلود فوق فشرده بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کامپیوتر

دانلود فوق فشرده بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای کامپیوتر

دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای PC

دانلود بازی witcher 3 برای کامپیوتر

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt - ویچر 3: شکار وحشیانه یک بازی ویدئویی در سبک بازیهای نقش آفرینی اکشن است که توسط شرکت بازی سازی سی‌دی پراجکت که سازنده Cyberpunk 2077 هم است، بر اساس یک سری رمان‌های فانتزی ویچر را ساخته است و شرکت آندژی ساپکوفسکی آن را در سال 2015 برای PC منتشر کرده است. این بازی دنباله ویچر 2: قاتلین پادشاهان و سومین قسمت از سری بازی‌های ویدئویی ویچر است.

 

بازی The Witcher 3: Wild Hunt دارای محیط‌های لذت بخش، هوش مصنوعی فوق پیشرفته است. بازی دارای چرخه شبانه روز است که بر روی برخی هیولاها تأثیر می‌گذارد. گرگ‌ها در طول شب که ماه کامل میشود قدرتمند‌تر می‌شوند. بازیکنان می‌توانند با خواندن اطلاعاتی درباره‌ی دشمنان نقاط ضعف و قوت آن‌ها را درک کنند و برای مبارزه با آن‌ها خود را آماده کنند. پس از کشتن دشمنان، می‌توان اجساد آن‌ها را غارت کرد و از آیتم‌های با ارزششان در طول بازی استفاده کرد. حس Witcher به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های جالب را پیدا کنند. آیتم‌ها در موجودی ذخیره می‌شوند بازیکنان می‌توانند آیتم‌هایی را به فروشندگان بفروشند یا از آن‌ها برای ساختن معجون و بمب استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند از آهنگران برای ساخت سلاح و زره‌های جدید با آیتم‌هایی جمع‌آوری کرده‌اند کمک بگیرند. قیمت یک آیتم یا هزینه ساخت آن در هر منطقه متفاوت است. در ویچر ۳، بازی در جهانی باز، بزرگتر از هر بازی RPG دیگری اتفاق می‌افتد و دنیای بازی 30 برابر بزرگتر از نسخه قبلی است. کوچکترین تصمیم‌های بازیکن بر روی اتفاقات دنیای بازی اثر خواهد گذاشت و شخصیت بازی در شرایط گوناگون قادر خواهد بود تصمیم خود را عوض کند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در مراسم جوایز بازی در سال 2015 برنده جایزه بهترین بازی سال، بهترین بازی نقش آفرینی و استودیو سازنده بازی، سی دی پراجکت جایزه بهترین توسعه دهنده را بدست آوردند. بازی ویچر 3 همچنین در مراسم جایزه اهرمک طلای توانست چهار جایزه بهترین بازی سال، بهترین لحظه گیمینگ، بهترین روایت داستان و بهترین طراحی بصری را بدست بیاورد. ویچر 3 قبل از انتشار حدود 1.5 میلیون نسخه پیش فروش داشته است و همچنین بازی توانست در شش هفته اول عرضه، 6 میلیون نسخه به فروش برساند. برای دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt با لینک مستقیم و پر سرعت برای کامپیوتر میتوانید از بخش لینک دانلود سایت مگ بازی اقدام کنید.

 

صفحات رسمی بازی در : WIKI , STEAM
سیستم مورد نیاز

OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10

Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870

Storage: 35 GB available space

راهنمای نصب

1. ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید.

2. سپس فایل دانلودی را با WinRar اکسترکت کنید.

3. حال اگر فایل بصورت iso بود آن را با یک نرم افزار Mount اجرا کنید و در صورتی که exe بود نیاز به برنامه جانبی نیست، روی فایل setup کلیک کنید و مراحل نصب را طی کنید.

4. از بازی کردن لذت ببرید.

 

*** برای دانلود اینجا کلیک کنید :::::

دانلود

 

Kingroot v5.2.1 دانلود اپلیکیشن کینگ روت برای روت کردن گوشی اندروید

Kingroot v5.2.1 دانلود اپلیکیشن کینگ روت برای روت کردن گوشی اندروید

 

برنامه کینگ روت یک ابزار بسیار قدرت مند می باشد که با استفاده از آن می توانند بدون هیچ کار خاصی، و به سادگی هرچه تمام گوشی خود را روت کن کنند این ابزار، تا پیش از این تنها برای مردم کشور چین قابل استفاده بود و دلیل آن نیز چینی بودن زبان برنامه بود. اما نسخه جدیدی که از اپ کینگ روت منتشر کرده است و ما آن را در سایت سازروید برایتان آماده کرده ایم، زبان انگلیسی آن می باشد که همه اشخاص می توانند از آن استفاده کنند.

 

برنامه افزایش ممبر کانال تلگرامی  ورژن 3.1

برنامه افزایش ممبر کانال تلگرامی ورژن 3.1

 

سلام خدمت دوستان عزیز امروز براتون یک برنامه پرکاربرد آماده کرده ایم ، برنامه اضافه کردن ممبر فیک به کانال های تلگرام با این برنامه میتوانید آمار کانال تلگرام خود را بالا ببرید .

این نرم افزار در بیشتر سایت ها با قیمت زیاد فروخته میشود ولی ما آن را در سایت خود یعنی سازروید بصورت رایگان در اختیار شما قرار داده ایم.

 

دوستان توجه کنید که این برنامه برای کامپیوتر (Pc) میباشد!

پک بزرگ سورس ربات تلگرام

پک بزرگ سورس ربات تلگرام

پک بزرگ سورس ربات تلگرام

 

برای اولین بار در ایران 

 

سورس های موجود در پکیج :

سورس ساخت بات بنردهی

سورس ساخت بات بازدید گیر

سورس بات فال حافظ

سورس بات ماشین حساب

سورس بات ...

 

برای دریافت پکیج به ادامه مطلب بروید.

برنامه اندروید شیپور 2.4.1 - Sheypoor V2.4.1

برنامه اندروید شیپور 2.4.1 - Sheypoor V2.4.1

 

شیپور فضایی رایگان برای خرید و فروش فراهم کرده است تا همه از هر کجای ایران بتوانند سریع، آسان و بدون واسطه کالا و خدمات خود را برای فروش آگهی کنند و یا آن چه که دنبال آن هستند را با قیمت مناسب پیدا کنند. در شیپور هر چه که فکر می‌کنید، از خودرو و املاک گرفته تا موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم خانه و هزارن نوع کالای دیگر قابل خرید، فروش و مقایسه است.